Pages

Sunday, December 2, 2012

persoalan hati?



bukan tak mahu, tp di hati kecil ini timbulnya rasa takut untuk melangkah ke arah yang lebih serius..maaf bukan ini keinginanku, sudah dicuba namun masih dan msih tersungkur dengan persaan takut ini. mungkin masanya belum tiba, mungkin yang datang itu bukan takdirku, dan aku bukan takdirnya. tipula jika tidak terdetik di hati ini ingin mencinta dan dicintai, ingin merindu dan dirindui, ingin dimanja dan bermanja. rasa yang hadir hanya mampu bertahan dalam tempoh yang singkat kerana dibalik rasa itu terselit ketakutan, kesedihan dan perasaan takut kecewa..






ya munkin diriku ini complicated tp inilah aku, inilah jiwaku, senang utuk hatiku berkata suka dan menyukai seseorang namun susah untuk hatiku ini menyatakan rasa cinta, tidak pernah aku benar2 bercinta walaupun aku sdah menjangkau 20tahun, malah  aku sendri bertanya, apa itu cinta?





 ..mungkin ada yang terbaik Allah simpankn untuk aku, dan aku harap apabila saatnya tiba aku benar2 yakin dengan hatiku dan tiada lagi takut, dan awak mampu bahagikan saya dan terima saya seadanya..Ya Rabb kuatkn la hatiku untuk menuggu imamku, dan peneman seumur hidupku, dan letakkanlah hubungn kami dibwah redhamu.. 


No comments: